Wednesday, November 16, 2011

on and off

..hye blog saya..
hahah saya memang on off..asik membizikan diri..maafin aku ye blog..
ok saya continue..
disebabkan saya sering tetapkan waktu utk berhubung, him pernah tanya adakah dia menganggu? sy cakap, mestila tak..kan saya suka dia, apa masalahnya kan kan kan..tak pandai la him masa tu..heheh
kami berhubung hampir setiap hari, penat saya tolak tepi walaupun saya memang seorang yg menjaga waktu tidur..demi dia, saya lewatkan tidur saya..suka punya pasal la ni.
tak lama lepas tu dia akan pulang ke semenanjung..dia tanya saya boleh ke nak ambil dia di airport..ofkos la saya berusaha..dgn tumbuh tanduknya saya mengaturkan strategi untuk mc hari dia pulang dan ternyata strategi sy berjaya.. dengan girangnya saya mc dan menjemput dia di lcct..
agak2 kan blog apa yg sy rasa time tu kan?
saya nerves, xsabar, n rindu pun ada nk jmpa him time tu..sejam saya tunggu kt airport..akhirnya dia muncul dipintu ketibaan..berbunga2 hati saya time tu...rasa kelakar plak bila teringat balik time tu..macam filem pun ada..hahahaha
ok la..saya stop dulu..tunggu keputusan kesihatan jap ye..malam ni saya sambung..tata

No comments: