Friday, November 18, 2011

can it juz long make it short??

helloooo bloggie...

time saya tulis last post adalah sewaktu menunggu keputusan blood test saya...guess what...doktor telah men"saspen"kan saya dengan result yg ada problem dengan bacaan darah putih kot..Sampai hati dia mintak saya kol parent saya utk inform yang saya perlu dirujuk ke pakar...relax la doktor....is not that bad ok....as a doctor, u explain la kat saya the situation, bukan menakut2kan saya..huhhh...suspen ok doktor...tunggu la saya follow up dulu apa2 pum kam..haisshh

Back to my past story
So...me n him hari2 msg n calling...kalau la tipon tu leh bercakap mesti dia dah sound kitorang apa tak bosan ke asik contact..hahaha...itu la namanya tengah hangat...apa pun tak kisah kan...biar la sampai kena barred kan..
Kami makin rapat dihujung2 resignation day saya...on my last day di sunway, him setia tunggu untuk pulang taiping bersama2...kami bertolak balik taiping seawal jam 6pagi gara2 ayah him mintak him uruskan sesuatu di taiping sebelum 10pg..sekali lagi...demi orang yang kita suka...kita sanggup bersusah payah bangun pagi2 untuk tolong dia..

it was fun actually bila teringat apa yang sanggup kita buat untuk orang yang kita suka...kadang2..tak masuk diakal..hehehe

No comments: