Monday, July 25, 2011

dunia baru

akm hye blog saya!! rindu tak kat saya blog? maaf, sibuk sikit akhir2 ni..kita sambung yea..

selepas seketika berkawan..aku mengaku depan dia yang aku suka kat dia..balasan dari dia pun positif..dia pun cakap dia suka kat aku..tapi disebabkan sama2 takut komitmen, kami sama2 setuju untuk go slow..

tak lama lepas tu, aku mula berfikir..sampai bila aku nak berkawan tanpa kepastian..aku mula menyoal apa guna dia wujud dalam hidup aku..kalau kawan, macam tak kena caranya..bila aku tanya, dia boleh jawab macam ni "kasih sayang hamba sembah, sirih dikapur tanda mesra"..errr aku orang sains..aku jadi bingung seketika..

puas aku cari apa la maksud him bermadah begitu kat aku..last2 sampai sudah aku blur2 dot com..

tak lama selepas tu, dia balik sabah sebab parents dia kerja kat sana..aku hantar dia kt airport.masa tgk dia pergi..ada suatu perasaan aneh yg xprnah aku rasa..rasa sebak..tapi aku tak tau kenapa..tanpa sebab aku nangis waktu balik drive dari airport sorang2..sampai sekarang aku tak tau apa yg aku rasa time tu..

sepanjang dia kat sabah, ktorang tak lost contact..aku adalah org yg praktikal, time berhubung aku dengan dia dah aku set, iaitu wktu petang dan jam 11malam..ye..aku memang aneh..aku tau tu..

okeh..nanti si aneh sambung lg yea..tata for now..

No comments: