Saturday, July 02, 2011

sunshine!!

hallp blog

kita sambung story ye...

so aku dan dia pun balik ke kl bersama2..aku drive sampai kk..dia continue drive smpai kl..bertolak kol 5.30 ptg..sampai kl hampir tgh malam..mana taknya..berhenti membuang..berhenti solat and drive pada kelajuan yang minima..tu yang panjanggg perjalanan. sepanjang perjalanan banyak topik yang kami borak dari pasal family sampai personal. Masa tu aku masih ego..ketepi perasaan suka kat dia..sembang dengan main2 and nakal2...itulah aku...banyak gelak...banyak main..hati batu...

esoknya aku start kerja macam besa..malam tu masa aku on9 fbook..dia mesej and ajak menum2..aku yg memang tengah bosan setuju la keluar..tapi aku ajak sekali housmate aku..pasrah je dia ikut temankan..kasihan haousemate aku tu..lepas menum2..dia bawak kami pergi pusing2 jalan bukit bintang tengok manusia yang mabuk2..aku bersyukur aku bukan manusia macam tu..

aku, dia and housmate overnite smbil menikamati lampu kl..pagi subuh baru pulang..tapi aku tak penat..aku have fun sangat. nasib la aku keje petang..lepas subuh aku sambung tido untuk cas tenaga..

sejak dari selepas itu..aku dan dia kerap mesej..kerap jumpa..tempat fevret jumpa adalah mcdonald im lovin it....dari 'i' 'you'..'saya' 'awak'..'hun2' 'mr b'..bertukar kepada 'kanda' 'dinda'..dia sangat suka perkara yang klasik..kadang2 aku kagum..umur muda..tapi sukakan sesuatu yang klasik..

masa tu dia ada bela ikan...sayang betul dia kt ikan2 dia..ada thor,flash,wonder apa tah...aku pun dah lupa..everytime aku mesej dia tanya tengah wat pe..mesti dia jawap tengah tgk ikan..aku cakap la.."sayang betul awak kat ikan2 tu"..then dia balas "saya memang sayang ikan2 tu ,awak pm saya nak sayang boleh?" aku plak dengan blur boleh balas "pm tu ape?" hahahah..agak mengong..aku bukan apa..terkejut bila mesej dah mula sayang2 nih..tu yg otak beku sekejap..pasrah ja dia balas mesej tu balik and bgtau "pm tu short form untuk pun"..hahahaha aku yang mengong..

itulah aku yang suka bertanya dengan penuh jujur bila tak faham..hehehehe....

No comments: